Sunday 19 June 2011

Още малко снимки






8 comments:

почивки лято 2012 в Кушадъсъ said...

страхотни снимки, месри че ги споделихте с всички нас, поздраи

ANDREY said...

Здрасти,радвам се че ви харесаха.също така може да видите другите ми страници и да ми станете фенове в www.facebook.com/bruja1975 а аз ще ви сложа едно линкче за връзка към вас и така ще си помогнем взаимно.разбира се ако искате

червено вино said...

Снимките наистина са чудесни. Направо ми се доходи на картинг...Защо не публикуваш още малко снимки? Сигурна съм, че имаш. Немога да влезна по този начин във ФБ, за да ти стана фен. Като bruja1975 също не ми излизаш, излизат някакви други профили. Как ти е името на профила? Или нещо друго, за да разпозная твоя профил...

ANDREY said...

Здрасти да права си за линка че не работи.ето това ми линка www.facebook.com/bambooworld там можеш да видиш и моите снимки.благодаря за интереса

парфюм булгари said...

Страхотно е че си бил на тази писта.Дано скоро и аз да я видя на живо.Формулата е невероятно нещо.

ANDREY said...

zdravei парфюм булгари az tuk jiveia.:):):)

екскурзии Португалия said...

еха там живееш, това е страхотно, може по всяко време да отидеш и да гледаш как карат колите или когато е състезанието през годината, завиждам ти. Снимките са чудесни и предполагам, че на живо звукът от колите им е ужасно силен, но пък си заслужава. ЗАРЕЖДАщо е да следиш как бързо карат и как се ориентират, не всеки става за пилот.Надявам се често да качваш някакви такива интересни снимки. От колко време живееш там ако не е тайна?

ANDREY said...

Здрасти благодаря за коментара.Вече 7 години съм тук.За съжаление от тази година вече няма да има формула тук.Май изпраха доста пари.В момента част от организаторите са подсъдими.